GOD JUL & FIJNE KERST!!!! - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Raymond Heijden - WaarBenJij.nu GOD JUL & FIJNE KERST!!!! - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Raymond Heijden - WaarBenJij.nu

GOD JUL & FIJNE KERST!!!!

Blijf op de hoogte en volg Raymond

24 December 2013 | Thailand, Ban Chaiyachet

Kerstavond gevierd met onze Zweedse 'buurtjes' en alle kinderen; 13 man/vrouw aan tafel aan het hagelwitte zand van de vloedlijn... Misschien dichter bij het witte kerstgevoel dan in S en NL?!?
Hoe dan ook...
GOD JUL & FIJNE KERSTDAGEN gewenst van ons!!! Veel liefs!

• 24 December 2013 - 17:42

JepSon:

Mooi man! Grote badton voor de deur hè?! Geniet!!!!

• 24 December 2013 - 22:51

Erwin B.:

Mooie verhalen en dito plaatjes. Brings back memories..
    Geniet ervan en hele fijne feestdagen namens ons drietjes

• 24 December 2013 - 22:53

Belinda:

Fijne kerst!!!!! Dikke knuffel van de wienkies xxxx

• 25 December 2013 - 08:34

Vera:

Tack för dina trevliga brev! Ni tycks ha det jättebra och det gläder mig mycket.
    Här är regn, rusk men varmt.
    Jag hade en trevlig julafton med min väninna Karin.
    Nu får jag översättning från holländskan även breven till dina vänner blir översatta!!
    Kram till er alla
    Kanske åker jag till Helena idag, om de är friska. Hela familjen har haft magsjuka.
    BOSSE HÄLSAR HAN MÅR JÄTTEBRA.

• 25 December 2013 - 13:30

Bert Uuuut Drenthe:

God Jul in Thailand lijkt me wel wat met dat witte zand. Beter dan de gerooide landbouwgronden voor ons huis met hier en daar gemaaid bietenloof en heeeeele grote bulten suikerbieten. Dat wordt vast nog binnenkort een rumoerige nacht wanneer de bieten worden geladen in de vrachtwagens, bomberdebom enz. Heeft ook wel weer wat.
    Fijn jullie verhalen te lezen en de foto's te zien. Super. Heeft slimme Måns nog foto's van jullie ratraces naar de wc-pot gemaakt, haha? Nu kunnen jullie alles aan! Of toch alleen eigengevangen vis vanaf nu?
    Hebben jullie eigenlijk tijd (!) voor het lezen van onze berichten? Moeten we het liever kort houden, haha? Zooooveel te zien en te beleven. Hoe maak je een keuze? Altijd lastig. Alles zien kan niet. Wat je doet, doe het goed. Wat je ziet, zie het goed. Beleef. Veel plezier. De verhalen, laat maar komen.
    Hej Ray, al gegolfed in Thai?

Een 21˚ warme groet (uit de huiskamer),

Bert.

• 27 December 2013 - 17:12

Marjon En Bert:

De kerstdagen zijn alweer voorbij en op naar oud en nieuw.
    (Te) drukke dagen met veel (on)gezond eten en tussendoor genieten van de mooie Thaise verhalen en foto's. Wat een belevenis de kerstdis op een wit palmenstrand, daar wil ik ook wel een dag voor op de pot zitten. Je kan beter elke dag je eigen vismaaltje vangen, verser kan niet.
    Het lijkt wel een zweedse enclave, dus de vikingen gaan zich daar vestigen. Nou we zien het verhuisbericht wel tegemoet.
    Leuke foto's trouwens van Mette en Mäns (zijn die tattoo's echt......wow).
    Kan je ook onderwaterfoto's maken met Linge, lijkt me prachtig.

En nu op naar het oudejaarsavondfeest op het mooie palmenstrand (wat anders dan in WaZ); hoe wordt het daar gevierd en is er ook veel vuur- en knalwerk?
    In ieder geval een goede jaarwisseling gewenst en maak er een mooi feest van met de kids.

groetjes en xxxxxx van Ma en Pa.